zaterdag 25 december 2010

S.A.L.T.I.M.B.A.N.C.O. = E.E.N. B.O.M.

Deze woensdag ben ik naar de Lotto Arena te Antwerpen geweest om naar "Saltimbanco" van Cirque du Soleil te gaan kijken. (Dit was inderdaad tijdens de 3-daagse in Brussel, maar mijn ouders hadden deze kaarten gereserveerd als verrassing, en deze mocht ik natuurlijk niet laten liggen...)


Ik droom er al héél lang van om naar één van hun shows te gaan kijken, en afgelopen woensdag, op 22 december 2010, is mijn droom dus werkelijkheid geworden. Het was echt G.E.W.E.L.D.I.G.! Wat die artiesten allemaal kunnen, dat is niet gewoon. De tickets van Cirque du Soleil zijn best wel duur, maar ik vind dat ze volledig hun geld waard zijn. Voor een avond (met "beiren van mannen" en "(kleine) lenige en fijne vrouwen") vol spanning, sensatie, pracht en praal, moet je bij Cirque du Soleil zijn! Ik sta er al voor te springen om nogmaals naar één van hun shows te gaan kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten