vrijdag 10 december 2010

"Den achtste van de twaalfde maand"

Op woensdag hadden we 's morgens bij Katrien thuis (in Melsele) afgesproken. Zo konden we ons samen opmaken en vervolgens naar de opera te Antwerpen gaan. Sanne, Saskia, Kim, Katrien en ik hadden er veel zin in en we hebben dan ook veel gelachen.


Daarna vertrokken we met zijn allen richting de opera.
Maar...
eerst nog een "kiekje" nemen natuurlijk!







De opera duurde 4 uur en dat was wel vrij lang. Ook was het verhaal nogal ingewikkeld en begrepen velen niet zo goed wat er allemaal gebeurde. Maar, ik ben wel blij dat we de ervaring hebben gehad en dat we eens kennis hebben mogen maken met opera. Ook vond ik het heel leuk om in "gala kledij" naar de opera te gaan.

's Avonds zijn de Spaanse studenten Joselu, Menchu en Elena en Katrien bij mij thuis blijven eten. Mijn ouders hadden hen uitgenodigd om eens typisch Belgisch te komen eten. Het was gezellig en we hebben veel gelachen. (Katrien en ik zijn "meters" van hen en hebben de opdracht gekregen om ons een beetje te "ontfermen" over hen aangezien wij binnenkort richting Spanje trekken en het leuk is om dan ook al enkele Spaanse studenten te kennen...) Menchu haalde ook het "muzische aspect" van de avond aan door muziek te maken d.m.v. glazen gevuld met water. :-)

 


Vervolgens bracht ik iedereen naar huis en kroop ik moe maar voldaan in mijn bedje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten