dinsdag 7 december 2010

't Was een leuk dagje!

Deze morgen begonnen we met een les over het ontdekken van de stem en stemgebruik. We leerden hoe we onze stem moesten gebruiken en werden voorbereid op de voorstelling van morgen. Ik vond dit allemaal best wel tof, vond dat de mevrouw mooi kon zingen, en ben nog nieuwsgieriger geworden!

Daarna kregen we les over zingen en bewegen. Deze les werd gegeven door M. De Beule, die we reeds kennen, maar ik vond ze minder leuk. Het was grotendeels herhaling en dat maakte het (naar mijn mening) niet echt interessant.

In de namiddag kregen we nog een les "stijldansen". We leerden enkele basispasjes van de Weense wals en dat vond ik echt leuk. (Dansen is namelijk één van mijn hobby's, dus mijn interesse hiervoor was meteen gewekt. ;-))

Kortom; 't was leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten