zaterdag 15 januari 2011

Dworp

Gisteren zijn we terug thuis gekomen van 4 dagen Dworp. Sommige dingen vond ik iets minder, maar over het algemeen vond ik het leuk. Voor deze dagen moesten we ons voorzien van een zelfgemaakt masker en een muzobox.

Over mijn masker valt niet zo veel te vertellen. Ik heb gebruik gemaakt van roos en groen, omdat ik dit beide heel mooie kleuren vind. Bij dit masker heb ik me gebaseerd op mijn eigen gezicht. Tijdens het tekenen hiervan, moesten we de foto van ons gezicht ondersteboven leggen. In het begin leek dit mij een moeilijke opdracht, maar uiteindelijk ging het best wel goed en was ik tevreden over het resultaat.


In mijn muzobox kon je verschillende dieren van de axenroos vinden, waaronder de poes (die staat voor "genieten"), de wasbeer (die staat voor "opkijken naar iets"), de leeuw (die staat voor "leiden" en de pauw (die staat voor "zich tonen"). Verder vond je ook 2 poppetjes (omdat ik me in het begin als een poppetje voelde dat gewoon deed wat de leerkrachten zeiden), pins van Disney (omdat ik hiervan altijd al een grote fan ben geweest) en een muzisch boekje. Dat laatste is een soort van plakboekje waarin foto's, tekeningen en gedichten zitten over al mijn muzische ervaringen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten